Pražská, L., Jindra, J. Obchodní podnikání. Retail management. 2. Přepracované vyd. Praha: Management Press, 2002. 874 s. ISBN 80-7261-059-7
Valach, J. a kol. Finanční řízení podniku. 1.vyd. Praha: EKOPRESS, 1997. 247 s. ISBN 80-901991-6-X.
Zadražilová, D., Khelerová, V. Mangement obchodní firmy. Praha: Grada Publishing, 1994. 296 s. ISBN 80-85623-72-2.
Mařík, M. Finanční analýza a plánování v obchodních podnicích. Dotisk k 1. vyd. Praha: VŠE, 1995. 165 s. ISBN 80-7079-209-4 .
Vysušil, J. Optimální cena - odraz správné kalkulace. Dotisk přeprac. vyd. Praha: PROFESS. 104 s. ISBN 80-85235-17-X.
Cooper, J., Lane, P. Marketingové plánování. Praktická příručka manažera. Překl. V. Dolanský, 1. vyd., Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
Horáková, H., Kubát, J. Řízení zásob. 3. vyd. Praha: Profess Consulting. 236 s. ISBN 80-85235-55-2.
Babgs, D.H., ml. Průvodce podnikatelským plánováním. Překl. H. Toušková. 1. vyd. Praha: PRAGMA, 1996. 116 s.
Vydrová, J., Urbánek, J., Vysekalová, J. Příklady z marketingu a jejich řešení. Praha : Fortuna, 1998.88 s. ISBN 80-7168-560-7 .
Synek, M. a kol. Manažerská ekonomika. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996, 456 s. ISBN: 80-7169-211-5.
Kotler, P. Marketing management. 10. Rozšířené vydání. Překl. V.Dolanský, S. Jurnečka. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
Wupperfeld, U. Podnikatelský plán pro úspěšný start.1.vyd. Překl.J.Pondělíček. Praha: Mangement Press, 2003. 159 s. ISBN 80-7261-075-9.
Hisrich, R.D., Peters, M.P. Založení a řízení nového podniku. Překl.S.Spanilý. Praha: Victoria Publishing, 1996. 501 s. ISBN 80-85865-07-6.
Veber, J., Srpová, J. a kol. Podnikání malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005.304 s. ISBN 80-247-1069-2.
Bureš, I. Jak úspěšně řídit prodejní tým. 3. rozšíř.vyd. Praha: Management Press, 2004. 144 s.ISBN 80-7261-109-7.
Hammond, R. Chytře vedená prodejna. Jak mít více zákazníků a větší tržby. Překl. Rezek, J. Praha: Grada Publishing, 2005. 144 s. ISBN 80-247-1066-8.
Němec, V. Ekonomika výrobních živností a malých podniků. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 139 s. ISBN 80-85865-57-2.