Skip to main content
Skip header
Terminated in academic year 2009/2010

Bachelor Seminar B

Type of study Bachelor
Language of instruction Czech
Code 116-0312/01
Abbreviation BSB
Course title Bachelor Seminar B
Credits 3
Coordinating department Department of Marketing and Business
Course coordinator doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.

Subject syllabus

Vytvářet a rozvíjet schopnost studenta k samostatné vědeckovýzkumné práci za
účelem úspěšného zpracování bakalářské práce a její obhajoby u státní
závěrečné zkoušky. Zaměření bakalářských seminářů je v souladu s obsahovou
náplní odborných předmětů katedry marketingu a obchodu (kat. 116) a zařazení
studenta do bakalářského semináře by mělo být východiskem pro volbu tématu
bakalářské práce.

Literature

References are individual based on the topic of diploma work. Precise titles are given in the thesis assignment.

Advised literature

HAGUE, P. N., MORGAN, C. A. and N. HAGUE. Market Research In Practice - A Guide To The Basics. London: Kogan Page, 2004. ISBN 978-0749441807 .
CHURCHILL, G. A. and D. IACOBUCCI. Marketing Research. Mason: South Western, 2010. ISBN 978-0-324-35995-4 .
WALLIMAN, N. Your Research Project. 2nd edition. London: Sage Publication, 2005. 450 s. ISBN 1-4129-0132-4.