1. Úvod – vymezení problematiky, základní pojmy, změna podmínek, srovnání
rozdílů mezi klasickým a elektronickým marketingem.2. Internet – globální
informační síť, struktura uživatelů a její význam pro uplatňování internetu v
podniku, legislativní omezení, technické a ekonomické možnosti a omezení. 3.
Etapy začleňování Internetu do podnikových aktivit, změny v podniku
související se začleněním Internetu do podnikových aktivit.4. Práce s
internetem – vyhledávání informací při zpracování analýz makroprostředí a
konkrétního trhu, využití pro podporu rozhodování ve všech aspektech
podnikání.
5. Využití internetu pro marketingový výzkum - výhody a nevýhody využití
internetu pro marketingový výzkum, možnosti a omezení, srovnání s klasickými
metodami marketingového výzkumu. Specifické techniky marketingového výzkumu v
prostředí internetu.6. Vliv internetu na změny v marketingovém mixu –
základní
charakteristiky a specifika, strategii a taktiky.7. Internet v
marketingové
komunikaci – e-mail jako nástroj marketingové komunikace. WWW jako nástroj
marketingové komunikace.8. Podniková prezentace na WWW – základní
principy. Tvorba WWW stránek.9. Služby na internetu – charakter a povaha
služeb
poskytovaných elektronicky, specifika, možnosti a omezení.10. Segmentace na
internetu – přístupy k provádění segmentace v elektronickém prostředí,
segmenty versus komunity, cílený marketing.11. Zákazníci - vliv na změny v
chování zákazníků, změny v predispozicích zákazníků, kupní proces, technické
vybavení a počítačová gramotnost zákazníků. CRM – řízení vztahů se
zákazníky.12.
Elektronické obchody – typy, elektronických obchodů, modely, struktura
nabídek, přehled přístupů k zákazníkovi.13. Elektronické obchodování -
základní principy elektronického obchodování na průmyslových i spotřebních
trzích, dopady na vybrané aspekty marketingu a obchodu při realizaci
elektronického obchodu, změny procesů probíhajících uvnitř firem v souvislosti
s rozvojem elektronického obchodu. 14. Nákup v elektronickém obchodě –
praktická ukázka, možnosti, omezení. Platební podmínky – formy a preference
platebních operací, možnosti a omezení.
rozdílů mezi klasickým a elektronickým marketingem.2. Internet – globální
informační síť, struktura uživatelů a její význam pro uplatňování internetu v
podniku, legislativní omezení, technické a ekonomické možnosti a omezení. 3.
Etapy začleňování Internetu do podnikových aktivit, změny v podniku
související se začleněním Internetu do podnikových aktivit.4. Práce s
internetem – vyhledávání informací při zpracování analýz makroprostředí a
konkrétního trhu, využití pro podporu rozhodování ve všech aspektech
podnikání.
5. Využití internetu pro marketingový výzkum - výhody a nevýhody využití
internetu pro marketingový výzkum, možnosti a omezení, srovnání s klasickými
metodami marketingového výzkumu. Specifické techniky marketingového výzkumu v
prostředí internetu.6. Vliv internetu na změny v marketingovém mixu –
základní
charakteristiky a specifika, strategii a taktiky.7. Internet v
marketingové
komunikaci – e-mail jako nástroj marketingové komunikace. WWW jako nástroj
marketingové komunikace.8. Podniková prezentace na WWW – základní
principy. Tvorba WWW stránek.9. Služby na internetu – charakter a povaha
služeb
poskytovaných elektronicky, specifika, možnosti a omezení.10. Segmentace na
internetu – přístupy k provádění segmentace v elektronickém prostředí,
segmenty versus komunity, cílený marketing.11. Zákazníci - vliv na změny v
chování zákazníků, změny v predispozicích zákazníků, kupní proces, technické
vybavení a počítačová gramotnost zákazníků. CRM – řízení vztahů se
zákazníky.12.
Elektronické obchody – typy, elektronických obchodů, modely, struktura
nabídek, přehled přístupů k zákazníkovi.13. Elektronické obchodování -
základní principy elektronického obchodování na průmyslových i spotřebních
trzích, dopady na vybrané aspekty marketingu a obchodu při realizaci
elektronického obchodu, změny procesů probíhajících uvnitř firem v souvislosti
s rozvojem elektronického obchodu. 14. Nákup v elektronickém obchodě –
praktická ukázka, možnosti, omezení. Platební podmínky – formy a preference
platebních operací, možnosti a omezení.