Skip to main content
Skip header

Digital Marketing

Summary

Cílem předmětu je naučit studenty charakterizovat jednotlivé nástroje digitálního marketingu. Studentům je představena tématika marketingového výzkumu na internetu včetně datové žurnalistiky a specifika spotřebitelského chování na internetu (e-shopech a sociálních sítích). Součástí je vyhodnocení účinnosti digitálního marketingu a posouzení aktivit digitálního marketingu z legislativního a etického hlediska.

Literature

DIMOFTE, C.V, C. P. HAUGTVEDT and R. F. YALCH. Consumer Psychology in a Social Media World. New York: Routledge, 2016. 277 p. ISBN 978-0-7656-4693-4 .
CHAFFEY, Dave. Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice. 7th ed. New York: Pearson Education, 2019. 545 p. ISBN 978-1-292-24157-9.
KINGSNORTH, Simon. Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing. 2nd ed. New York: Kogan Page Ltd, 2019. 344 p. ISBN 9780749498085.

Advised literature

GRAY, Noah. Mastering Google AdWords: step-by-step instructions for advertising your business (including Google analytics). Middletown: CreateSpace Independent Publishing Platform, 2019. ISBN 978-1-71898-832-3.
HANLON, Annmarie. Digital marketing: strategic planning & integration. 2nd ed. Los Angeles: SAGE, 2022. ISBN 978-1-5297-4281-7.
CHAFFEY, Dave and P. R. SMITH. E-marketing Excellence: Planning and Optimizing Your Digital Marketing. 5th ed. London: Routledge, 2017. ISBN 9781138191709 .


Language of instruction čeština, čeština, čeština, čeština
Code 116-0341
Abbreviation DM
Course title Digital Marketing
Coordinating department Department of Marketing and Business
Course coordinator Ing. Pavel Smutný, Ph.D.