Hlavní témata (osnova) přednášek:
1. Úvod do předmětu, základní termíny a definice, kvalita výrobků a služeb.
2. Kvalita z pohledu výrobce/prodejce a z pohledu zákazníka.
3. Základní principy managementu kvality.
4. Přehled mezinárodních systémových standardů.
5. Principy a obsah systému managementu kvality dle ISO 9001.
6. Plánování kvality.
7. Kvalita ve výrobě.
8. Kvalita ve službách.
9. Jednoduché nástroje pro mapování a analýzu procesů.
10. Metody a postupy pro hodnocení spokojenosti zákazníka.
11. Neustálé zlepšování a přehled pokročilých technik kvality.
12. Procesní řízení kvality.
13. Lean Six Sigma.
14. Ekonomické aspekty kvality.
1. Úvod do předmětu, základní termíny a definice, kvalita výrobků a služeb.
2. Kvalita z pohledu výrobce/prodejce a z pohledu zákazníka.
3. Základní principy managementu kvality.
4. Přehled mezinárodních systémových standardů.
5. Principy a obsah systému managementu kvality dle ISO 9001.
6. Plánování kvality.
7. Kvalita ve výrobě.
8. Kvalita ve službách.
9. Jednoduché nástroje pro mapování a analýzu procesů.
10. Metody a postupy pro hodnocení spokojenosti zákazníka.
11. Neustálé zlepšování a přehled pokročilých technik kvality.
12. Procesní řízení kvality.
13. Lean Six Sigma.
14. Ekonomické aspekty kvality.