Skip to main content
Skip header

Management and Marekting of Tourism

Summary

Základní organizační jednotkou pro plánování, řízení a rozvoj cestovního ruchu je region. Region se může buď krýt s administrativním a politickým členěním státu anebo častěji se vytváří turistické regiony, které vznikají iniciativou „ze spodu“ a mají zájem spolupracovat při tvorbě produktů cestovního ruchu. Dalším cílem předmětu je seznámit studenta se základními pojmy marketingu, jako samostatné disciplíny. Po absolvování předmětu bude student rozlišovat metody marketingu zboží a služeb, nástroje taktického a strategického marketingu. Budou mu jasné základní pojmy marketingového základního i rozšířeného mixu a metody marketingového výzkumu. Předmět je zaměřen na specifika marketingu CR.

Literature

doplnit, doplnit, doplnit, doplnit, doplnit, doplnit, doplnit.

Advised literature

doplnit, doplnit, doplnit, doplnit, doplnit, doplnit, doplnit.


Language of instruction čeština
Code 541-0129
Abbreviation MMT
Course title Management and Marekting of Tourism
Coordinating department Department of Geological Engineering
Course coordinator Ing. Simona Matušková, Ph.D. Paed.IGIP