- Základní prvky průmyslového marketingu.
- Základní pojmy a názvosloví marketingu.
- Místo a úloha marketingu v praxi průmyslového podniku.
- Marketingová analýza – metody, techniky.
- Marketingový výzkum – metody, techniky.
- Segmentace trhu a segmentace výrobků (marketingový MIX).
- Marketingový projekt.
- Marketingový management.
- Marketingový plán – sestavení, kontrola.
- Marketingový informační systém.
- Osobnost marketingového pracovníka – znalosti a schopnosti.
- Organizační vazby marketingu a ostatních odborných činností firmy (logistika,
technický rozvoj).
- Základy marketingové strategie.
- Strategický marketing – místo a úloha v průmyslové praxi.
- Konkurenční výhoda firmy – techniky vedoucí k budování konkurenčních výhod.
- Globalizace trhu a integrační procesy.
- Obchodní činnost podnikatelské jednotky. Vazby marketingové a obchodní
činnosti.
- Proces obchodování – vymezení základních pojmů. Obchodní operace.
- Současné podmínky a vývojové trendy obchodování.
- Efektivní formy kooperačních procesů v obchodní činnosti. Franchising.
- Obchodní logistika a optimalizace zásobovacích procesů.
- Elektronické obchodování na průmyslových a spotřebitelských trzích.
- Základní pojmy a názvosloví marketingu.
- Místo a úloha marketingu v praxi průmyslového podniku.
- Marketingová analýza – metody, techniky.
- Marketingový výzkum – metody, techniky.
- Segmentace trhu a segmentace výrobků (marketingový MIX).
- Marketingový projekt.
- Marketingový management.
- Marketingový plán – sestavení, kontrola.
- Marketingový informační systém.
- Osobnost marketingového pracovníka – znalosti a schopnosti.
- Organizační vazby marketingu a ostatních odborných činností firmy (logistika,
technický rozvoj).
- Základy marketingové strategie.
- Strategický marketing – místo a úloha v průmyslové praxi.
- Konkurenční výhoda firmy – techniky vedoucí k budování konkurenčních výhod.
- Globalizace trhu a integrační procesy.
- Obchodní činnost podnikatelské jednotky. Vazby marketingové a obchodní
činnosti.
- Proces obchodování – vymezení základních pojmů. Obchodní operace.
- Současné podmínky a vývojové trendy obchodování.
- Efektivní formy kooperačních procesů v obchodní činnosti. Franchising.
- Obchodní logistika a optimalizace zásobovacích procesů.
- Elektronické obchodování na průmyslových a spotřebitelských trzích.