1.-2.-3. Teorie spotřebního chování (teorie poptávky, elasticity a jejich praktické implikace)
4.-5.-6. Teorie firmy (náklady, výnosy z rozsahu)
7.-8.-9. Tržní struktury (rozhodování v různých tržních strukturách, teorie her)
10.-11.-12. Nedokonalé a asymetrické informace (riziko a nejistota, rozhodování za nedokonalých informací, morální hazard a nepříznivý výběr)
13.-14. Firma v makro-prostředí (interakce mezi firmami a centrálními autoritami, teorie veřejné volby)
4.-5.-6. Teorie firmy (náklady, výnosy z rozsahu)
7.-8.-9. Tržní struktury (rozhodování v různých tržních strukturách, teorie her)
10.-11.-12. Nedokonalé a asymetrické informace (riziko a nejistota, rozhodování za nedokonalých informací, morální hazard a nepříznivý výběr)
13.-14. Firma v makro-prostředí (interakce mezi firmami a centrálními autoritami, teorie veřejné volby)