Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
Ukončeno v akademickém roce 2012/2013

Trendy moderního managementu

Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky angličtina
Kód 115-0545/01
Zkratka TMM
Název předmětu česky Trendy moderního managementu
Název předmětu anglicky Trends in Modern Management
Kreditů 3
Garantující katedra Katedra managementu
Garant předmětu Mgr. Jan Kovács, Ph.D.

Osnova předmětu

Rámcová osnova předmětu:
- Přístup McKinsey 7S
- Sdílení firemní hodnot
- Typologie firemních kultur
- Firemní symboly
- Strategie
- Firemní struktura
- Systémy zaměřené na štíhlou výrobu
- KAIZEN a Six sigma přístup
- Styl manažerské práce
- Nové formy manažerské práce
- Znalostní management
- Řízení lidského potenciálu
- Spolupracovníci ve firmě

Povinná literatura

CLEGG, Stewart; KORNBERGER Martin; PITSIS, Tyrone a MOUNT, Matthew. Managing & organizations: an introduction to theory and practice. 5th ed. London: SAGE, 2019. ISBN 978-1-5264-6009-7.
GUILLÉN, Mauro F. 2030: how today's biggest trends will collide and reshape the future of everything. Cheltenham: Cornwall: Flint, 2021. ISBN 978-0-7509-9802-4.
ROBBINS, Stephen P.; COULTER, Mary K. a DECENZO, David A. Fundamentals of management. 11th ed. Harlow: Pearson, 2020. ISBN 978-1-292-30732-9.

Doporučená literatura

HACLEY, Chris. Qualitative Research in Marketing and Management. 2nd ed. Abingdon: Routledge, 2020. ISBN 978-1-138-33221-8.
KAPLAN, Robert S. a NORTON, David P. The Strategy-Focused Organization: How Balanced Scorecard Companies Thrive in the New Business Environment. London: Harvard Business Review Press, 2020. ISBN 9781422163559 .
STERNAD, Dietmar. Effective management: developing yourself, others and organizations. London: Red Globe Press, 2020. ISBN 978-1-352-00729-9.