Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Trendy moderního managementu

Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky angličtina
Kód 115-0545/02
Zkratka TMM
Název předmětu česky Trendy moderního managementu
Název předmětu anglicky Trends in Modern Management
Kreditů 4
Garantující katedra Katedra managementu
Garant předmětu Ing. Kateřina Kashi, Ph.D.

Subject syllabus

1. Přístup McKinsey 7S
2. Sdílení firemní hodnot
3. Typologie firemních kultur
4. Firemní symboly
5. Strategie
6. Firemní struktura
7. Systémy zaměřené na štíhlou výrobu
8. KAIZEN a Six sigma přístup
9. Styl manažerské práce
10. Nové formy manažerské práce
11. Znalostní management
12. Řízení lidského potenciálu
13. Spolupracovníci ve firmě

Literature

CLEGG, Stewart; KORNBERGER Martin; PITSIS, Tyrone a MOUNT, Matthew. Managing & organizations: an introduction to theory and practice. 5th ed. London: SAGE, 2019. ISBN 978-1-5264-6009-7.
GUILLÉN, Mauro F. 2030: how today's biggest trends will collide and reshape the future of everything. Cheltenham: Cornwall: Flint, 2021. ISBN 978-0-7509-9802-4.
ROBBINS, Stephen P.; COULTER, Mary K. a DECENZO, David A. Fundamentals of management. 11th ed. Harlow: Pearson, 2020. ISBN 978-1-292-30732-9.

Advised literature

HACLEY, Chris. Qualitative Research in Marketing and Management. 2nd ed. Abingdon: Routledge, 2020. ISBN 978-1-138-33221-8.
KAPLAN, Robert S. a NORTON, David P. The Strategy-Focused Organization: How Balanced Scorecard Companies Thrive in the New Business Environment. London: Harvard Business Review Press, 2020. ISBN 9781422163559 .
STERNAD, Dietmar. Effective management: developing yourself, others and organizations. London: Red Globe Press, 2020. ISBN 978-1-352-00729-9.