Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
Ukončeno v akademickém roce 2009/2010

Marketing

Typ studia bakalářské
Jazyk výuky čeština
Kód 116-0300/05
Zkratka MG
Název předmětu česky Marketing
Název předmětu anglicky Marketing
Kreditů 5
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu Ing. Kamila Poláková, Ph.D.

Osnova předmětu

1. Trh jako východisko marketingu
2. Marketingové prostředí
3. Informační zabezpečení marketingu
4. Segmentace trhu, marketingový mix
5. Produkt jako prvek marketingového mixu
6. Cyklus tržní životnosti produktu (Product Life Cycle - PLC)
7. Cena jako prvek marketingového mixu
8. Distribuce jako prvek marketingového mixu
9. Distribuční systémy a distribuční politika
10. Marketingová komunikace jako prvek marketingového mixu
11. Strategie a řízení marketingové komunikace
12. Strategie marketingového mixu
13. Marketingové řízení v praxi

Povinná literatura

ARMSTRONG, Garry and Philip KOTLER. Marketing: An Introduction. 15th ed. Harlow: Pearson, 2022. 704 p. ISBN 9780137476459 .
KARLÍČEK, Miroslav et al. Základy marketingu. 2. přepracované a rozšířené vyd. Praha: Grada, 2018. 288 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOUDELKA, Jan. Spotřebitelé a marketing. Praha: C. H. Beck, 2018. 384 s. ISBN 978-80-7400-693-7.

Doporučená literatura

MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Díl 1. 4. aktualizované vyd. Prostějov: Computer Media, 2018. 80 s. ISBN 978-80-7402-359-0.
MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Díl 2. 4. aktualizované vyd. Prostějov: Computer Media, 2018. 80 s. ISBN 978-80-7402-360-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana et al. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vyd. Praha: Grada, 2019. 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.