Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Marketing

Anotace

Předmět poskytuje systematický, komplexní a aktuální pohled na jednotlivé oblasti marketingu. Cílem předmětu je představit studentům marketingovou filosofii, seznámit je se základními pojmy, zásadami a koncepty marketingu a přiblížit obsah jednotlivých složek marketingu. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni aplikovat své poznatky na základní praktické problémy a využít získané znalosti v dalších navazujících předmětech.

Povinná literatura

ARMSTRONG, Garry and Philip KOTLER. Marketing: An Introduction. 15th ed. Harlow: Pearson, 2022. 704 p. ISBN 9780137476459 .
KARLÍČEK, Miroslav et al. Základy marketingu. 2. přepracované a rozšířené vyd. Praha: Grada, 2018. 288 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOUDELKA, Jan. Spotřebitelé a marketing. Praha: C. H. Beck, 2018. 384 s. ISBN 978-80-7400-693-7.

Doporučená literatura

MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Díl 1. 4. aktualizované vyd. Prostějov: Computer Media, 2018. 80 s. ISBN 978-80-7402-359-0.
MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Díl 2. 4. aktualizované vyd. Prostějov: Computer Media, 2018. 80 s. ISBN 978-80-7402-360-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana et al. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vyd. Praha: Grada, 2019. 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.


Jazyk výuky čeština, čeština, čeština, čeština, čeština, čeština
Kód 116-0300
Zkratka MG
Název předmětu česky Marketing
Název předmětu anglicky Marketing
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Šárka Velčovská, Ph.D.