1. Trh jako východisko marketingu. Typy poptávky. Konkurenční podnikatelské koncepce. Aktuální trendy v marketingu.
2. Marketingové prostředí. Makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí.
3. Informační zabezpečení marketingu. Marketingový informační systém. Typy a zdroje informací. Marketingový výzkum. Výzkumné metody.
4. Spotřebitelské chování. Sekvenční model. Model černé skříňky. Typy nákupní situace. Role spotřebitele v rozhodovacím procesu.
5. Segmentace trhu. Kritéria segmentace. Proces segmentace. Cílový marketing. Positioning.
6. Úvod do marketingového mixu. Prvky marketingového mixu a jejich provázanost. Modely marketingového mixu.
7. Produkt jako prvek marketingového mixu. Koncepce totálního výrobku. Atributy výrobku. Výrobkové analýzy a strategie.
8. Vývoj nového výrobku. Cyklus tržní životnosti produktu. Etapy cyklu tržní životnosti výrobku.
9. Cena jako prvek marketingového mixu. Cenová politika. Proces stanovení ceny. Metody tvorby cen.
10. Cenové strategie. Přizpůsobování ceny podmínkám trhu. Oceňování výrobkového mixu.
11. Distribuce jako prvek marketingového mixu. Přímá a nepřímá distribuce. Distribuční kanál. Funkce VO a MO.
12. Distribuční strategie. Distribuční systémy. Fyzická distribuce.
13. Marketingová komunikace jako prvek marketingového mixu. Integrovaná marketingová komunikace.
14. Strategie marketingové komunikace. Marketingový komunikační mix. Trendy v marketingové komunikaci.
2. Marketingové prostředí. Makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí.
3. Informační zabezpečení marketingu. Marketingový informační systém. Typy a zdroje informací. Marketingový výzkum. Výzkumné metody.
4. Spotřebitelské chování. Sekvenční model. Model černé skříňky. Typy nákupní situace. Role spotřebitele v rozhodovacím procesu.
5. Segmentace trhu. Kritéria segmentace. Proces segmentace. Cílový marketing. Positioning.
6. Úvod do marketingového mixu. Prvky marketingového mixu a jejich provázanost. Modely marketingového mixu.
7. Produkt jako prvek marketingového mixu. Koncepce totálního výrobku. Atributy výrobku. Výrobkové analýzy a strategie.
8. Vývoj nového výrobku. Cyklus tržní životnosti produktu. Etapy cyklu tržní životnosti výrobku.
9. Cena jako prvek marketingového mixu. Cenová politika. Proces stanovení ceny. Metody tvorby cen.
10. Cenové strategie. Přizpůsobování ceny podmínkám trhu. Oceňování výrobkového mixu.
11. Distribuce jako prvek marketingového mixu. Přímá a nepřímá distribuce. Distribuční kanál. Funkce VO a MO.
12. Distribuční strategie. Distribuční systémy. Fyzická distribuce.
13. Marketingová komunikace jako prvek marketingového mixu. Integrovaná marketingová komunikace.
14. Strategie marketingové komunikace. Marketingový komunikační mix. Trendy v marketingové komunikaci.