1. Kořeny vzniku a vývojové etapy obchodu.
2. Základní vymezení obchodu a jeho charakteristika.
3. Teorie obchodu. Funkční a institucionální pojetí obchodu.
4. Nákup jako součást obchodních činností, jeho obsah a řízení.
5. Prodej jako součást obchodních činností, jeho obsah a řízení.
6. Úloha lidského faktoru v obchodní činnosti.
7. Velkoobchod, obsah, funkce a typologie.
8. Maloobchod, obsah, funkce a typologie.
9. Geografie maloobchodu, metody územní analýzy.
10.Obchodní provoz a jeho prvky. Velkoobchodní a maloobchodní operace.
11.Nákupní prostředí a nákupní atmosféra v maloobchodě.
12.Vývojové trendy obchodu. Integrační, koncentrační a kooperační procesy.
13.Prostředí obchodu, instituce, organizace na jeho podporu. Ochrana hospodářské soutěže, ochrana spotřebitele.
14.Aktuální situace čs. obchodu, statistické ukazatele a výzkumy, praxe úspěšných obchodních firem.
2. Základní vymezení obchodu a jeho charakteristika.
3. Teorie obchodu. Funkční a institucionální pojetí obchodu.
4. Nákup jako součást obchodních činností, jeho obsah a řízení.
5. Prodej jako součást obchodních činností, jeho obsah a řízení.
6. Úloha lidského faktoru v obchodní činnosti.
7. Velkoobchod, obsah, funkce a typologie.
8. Maloobchod, obsah, funkce a typologie.
9. Geografie maloobchodu, metody územní analýzy.
10.Obchodní provoz a jeho prvky. Velkoobchodní a maloobchodní operace.
11.Nákupní prostředí a nákupní atmosféra v maloobchodě.
12.Vývojové trendy obchodu. Integrační, koncentrační a kooperační procesy.
13.Prostředí obchodu, instituce, organizace na jeho podporu. Ochrana hospodářské soutěže, ochrana spotřebitele.
14.Aktuální situace čs. obchodu, statistické ukazatele a výzkumy, praxe úspěšných obchodních firem.