1. Kořeny vzniku a vývojové etapy obchodu.
2. Základní vymezení obchodu a jeho charakteristika.
3. Teorie obchodu. Funkční a institucionální pojetí obchodu.
4. Nákup jako podniková funkce.
5. Prodej jako podniková funkce.
6. Úloha lidského faktoru v obchodní činnosti.
7. Velkoobchod v procesu distribuce.
8. Maloobchod v procesu distribuce.
9. Územní analýzy. Zájmová oblast, kupní potenciál, metody jejich stanovení.
10. Obchodní provoz a jeho prvky.
11. Velkoobchodní a maloobchodní technologie.
12. Obchodní procesy, jejich logisticko-informační zajištění
13. Vývojové trendy obchodu. Koncentrační a kooperační procesy.
14. Současnost čs. obchodu, statistické ukazatele a výzkumy.
2. Základní vymezení obchodu a jeho charakteristika.
3. Teorie obchodu. Funkční a institucionální pojetí obchodu.
4. Nákup jako podniková funkce.
5. Prodej jako podniková funkce.
6. Úloha lidského faktoru v obchodní činnosti.
7. Velkoobchod v procesu distribuce.
8. Maloobchod v procesu distribuce.
9. Územní analýzy. Zájmová oblast, kupní potenciál, metody jejich stanovení.
10. Obchodní provoz a jeho prvky.
11. Velkoobchodní a maloobchodní technologie.
12. Obchodní procesy, jejich logisticko-informační zajištění
13. Vývojové trendy obchodu. Koncentrační a kooperační procesy.
14. Současnost čs. obchodu, statistické ukazatele a výzkumy.