Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

E-marketing

Typ studia bakalářské
Jazyk výuky čeština
Kód 116-0319/03
Zkratka EM
Název předmětu česky E-marketing
Název předmětu anglicky E-marketing
Kreditů 5
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu Ing. Pavel Smutný, Ph.D.

Subject syllabus

1. E-marketing. Strategie inbound a outbound marketingu.
2. User eXperience, wireframe.
3. Optimalizace pro vyhledávače (SEO).
4. Systémy pro správu webového obsahu, e-shopů a zákazníků.
5. Mobilní aplikace v marketingu.
6. Sociální sítě.
7. Influencer marketing.
8. Reklama na webu.
9. Emailing.
10. Copywriting.

E-learning

Studijní opory jsou dostupné v LMS systému na https://lms.vsb.cz/

Literature

BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. Expert. Praha: Grada Publishing, 2022. ISBN 978-80-271-1680-5.

LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě. Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil, 2019. 329 s. ISBN 978-80-7555-084-2.

ULVR, Matěj. 7 pilířů efektivního online marketingu. Otevřeno. Praha: Nakladatelství Klika, 2022. ISBN 978-80-7666-089-2.

Advised literature

JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2020. 344 s. ISBN 978-80-251-5016-0.

ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Jihlava: Baroque Partners, 2016. 216 s. ISBN 9788027006441.