Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Diplomový seminář B

Anotace

Cílem předmětu je připravit studenty na vypracování diplomové práce na zadané téma. Vzhledem k rozdílnému zaměření témat diplomových prací a specifičnosti podmínek jednotlivých řešení probíhá seminář formou individuálních konzultací podle potřeb studenta a s ohledem na stádia prací na řešení diplomové práce. V této fázi se studenti zaměřují na shromažďování dat, analýzu dat a jejich interpretaci. Seznamují se způsoby správné tvorby tabulek a grafů a jiných vizuálních objektů.

Povinná literatura

Literatura odpovídající tématu diplomové práce.
MALHOTRA, Naresh K. Marketing Research. An Applied Approach. 7th ed. New Jersey: Prentice Hall, 2019. 888 s. ISBN 978-1292265636.
ŘEZANKOVÁ, Hana. Analýza dat z dotazníkových šetření. 3. vyd. Praha: Professional, 2011. 224 s. ISBN 978-80-7431-062-1.
Citační norma ČSN ISO 690:2022 - Bibliografické citace.
Směrnice č. EkF_SME_07_004 děkana EkF VŠB-TU Ostrava o zásadách pro vypracování závěrečných prací [online]. Dostupné z: https://dokumenty.vsb.cz/

Doporučená literatura

KAPOUNOVÁ, Jana a Pavel KAPOUN. Bakalářská a diplomová práce: od zadání po obhajobu. Praha: Grada, 2017. 136 s. ISBN 978-80-271-0079-8.
ŠIROKÝ, Jan. Psaní a prezentace odborných textů. Praha: Leges, 2019. 200 s. ISBN 978-80-7502-340-7.
TAHAL, Radek et al. Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy, 2. vyd. Praha: Grada, 2022. 296 s. ISBN 978-80-271-3535-6.


Jazyk výuky čeština
Kód 116-0326
Zkratka DSB
Název předmětu česky Diplomový seminář B
Název předmětu anglicky Diploma Seminar B
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Šárka Velčovská, Ph.D.