1. Význam využití moderní statistiky v procesu marketingového výzkumu.-
Základní statistické pojmy. - Etapy statistického zkoumání. -
Základy
práce s daty.2. Výběrová statistická šetření.- Druhy výběrových šetření.-
Konstrukce výběrové chyby.- Kvalita dat.- Typy škál.3. Deskripce
statistická a grafická. - Měření úrovně a heterogenity dat.-
Třídění
prvního stupně. - Třídění druhého stupně.- Kontingenční tabulky. -
Bodové a intervalové odhady.4. Testování hypotéz. - Neurčitost
dat.-
Analýza kontingenčních tabulek.- Parametrické a neparametrické
testy.- χ2 test.- Další charakteristiky.5. Analýza závislosti. - Testy
hypotéz pro průměry.- T-testy.- Analýza rozptylu (ANOVA).- ROC
křivky.6. Korelační a regresní analýza. - Korelační analýza.-
Jednoduchá regrese.- Vícenásobná regrese. 7. Segmentace a vytváření
typologií. - Klasifikace a tvorba profilu zákazníků. - Různé typy měr
vzdálenosti- Rozrůzněnost profilů- Princip hierarchického seskupování8.
Faktorová analýza.- Hledání skrytých příčin. - Měření hodnot
latentních proměnných ovlivňujících výpovědi v dotazníku.- Identifikace
korelačních dimenzí a korelačních shluků
9. Prezentace výsledků. - Interpretace výsledků. - Závěrečná
zpráva výzkumného projektu. - Doporučení managementu. - Organizace a
průběh prezentace.10. Kvalitativní výzkum. - Specifika kvalitativního
výzkumu. - Využití kvalitativního výzkumu pro potřeby marketingové
komunikace- Skupinový rozhovor.11. Nepřímé a expertní metody ve výzkumu. -
Psychologická explorace.- Asociativní postupy.- Projektivní
testy.- Fyziognomické postupy.- Vybrané expertní metody.12. Rozhodovací
procesy
v marketingu. - Podmínky rozhodování a možnosti omezení při rozhodování. -
Výzkum trhu v odlišných podmínkách. - Postup a prezentace výsledků
na
konkrétním trhu.- Příklady z praxe.13. Výběr agentury pro spolupráci při
marketingovém výzkumu. - Rozhodování o účasti agentury. - Výběr
agentury.- Spolupráce s agenturou.- Přehled výzkumných agentur.
14.
Moderní statistická práce. - Statistické výpočetní prostředí.-
Specializovaný statistický software. - Databázové informační zdroje
pro marketingový výzkum.
Základní statistické pojmy. - Etapy statistického zkoumání. -
Základy
práce s daty.2. Výběrová statistická šetření.- Druhy výběrových šetření.-
Konstrukce výběrové chyby.- Kvalita dat.- Typy škál.3. Deskripce
statistická a grafická. - Měření úrovně a heterogenity dat.-
Třídění
prvního stupně. - Třídění druhého stupně.- Kontingenční tabulky. -
Bodové a intervalové odhady.4. Testování hypotéz. - Neurčitost
dat.-
Analýza kontingenčních tabulek.- Parametrické a neparametrické
testy.- χ2 test.- Další charakteristiky.5. Analýza závislosti. - Testy
hypotéz pro průměry.- T-testy.- Analýza rozptylu (ANOVA).- ROC
křivky.6. Korelační a regresní analýza. - Korelační analýza.-
Jednoduchá regrese.- Vícenásobná regrese. 7. Segmentace a vytváření
typologií. - Klasifikace a tvorba profilu zákazníků. - Různé typy měr
vzdálenosti- Rozrůzněnost profilů- Princip hierarchického seskupování8.
Faktorová analýza.- Hledání skrytých příčin. - Měření hodnot
latentních proměnných ovlivňujících výpovědi v dotazníku.- Identifikace
korelačních dimenzí a korelačních shluků
9. Prezentace výsledků. - Interpretace výsledků. - Závěrečná
zpráva výzkumného projektu. - Doporučení managementu. - Organizace a
průběh prezentace.10. Kvalitativní výzkum. - Specifika kvalitativního
výzkumu. - Využití kvalitativního výzkumu pro potřeby marketingové
komunikace- Skupinový rozhovor.11. Nepřímé a expertní metody ve výzkumu. -
Psychologická explorace.- Asociativní postupy.- Projektivní
testy.- Fyziognomické postupy.- Vybrané expertní metody.12. Rozhodovací
procesy
v marketingu. - Podmínky rozhodování a možnosti omezení při rozhodování. -
Výzkum trhu v odlišných podmínkách. - Postup a prezentace výsledků
na
konkrétním trhu.- Příklady z praxe.13. Výběr agentury pro spolupráci při
marketingovém výzkumu. - Rozhodování o účasti agentury. - Výběr
agentury.- Spolupráce s agenturou.- Přehled výzkumných agentur.
14.
Moderní statistická práce. - Statistické výpočetní prostředí.-
Specializovaný statistický software. - Databázové informační zdroje
pro marketingový výzkum.