Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Marketingový výzkum B

Anotace

Cílem předmětu je rozšířit studentům přehled o významu marketingového výzkumu.
Dále by studenti měli být seznámeni s konkrétními statistickými metodami, které se využívají ve výzkumné praxi. Zároveň by studenti měli získat praktické zkušenosti realizací vlastního konkrétního výzkumného projektu.

Povinná literatura

FORET, Miroslav a David MELAS. Marketingový výzkum: v udržitelném marketingovém managementu. Praha: Grada, 2021. ISBN 978-80-271-1723-9.
HENDL, Jan a Jiří REMR. Metody výzkumu a evaluace. Praha: Portál, 2017. ISBN 978-80-262-1192-1.
MALHOTRA, N. K., D. NUNAN and D. F. BIRKS. Marketing Research: An Applied Approach. 5th edition. Harlow: Pearson Education Limited, 2017. ISBN 978-1-29210315-0 .

Doporučená literatura

HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-0982-9.
McCORMICK, Keith et al. SPSS Statistics for Data Analysis and Visualization. Indianapolis: Wiley, 2017. ISBN 978-1-119-00355-7.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0206-8.


Jazyk výuky čeština, čeština, čeština, čeština
Kód 116-0328
Zkratka MVB
Název předmětu česky Marketingový výzkum B
Název předmětu anglicky Marketing Research B
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu Prof. Mgr. Maciej Mitrega, PhD.