Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Digitální marketing

Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky čeština
Kód 116-0341/03
Zkratka DM
Název předmětu česky Digitální marketing
Název předmětu anglicky Digital Marketing
Kreditů 5
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu Ing. Pavel Smutný, Ph.D.

Osnova předmětu

1. Úvod do digitálního marketingu, framework STDC.
2. Spotřebitelské chování, typologie uživatelů.
3. Marketing na sociálních médiícch.
4. Influencer marketing.
5. Reklama v sociálních médiícch.
6. Správa a obsahová strategie sociálních médií.
7. Platba za kliknutí (PPC). Analýza klíčových slov.
8. Umělá inteligence v marketingu.
9. User experience & User interface.
10. Měření návštěvnosti webových stránek a mobilních aplikací. Google Analytics. Atribuční modely.
11. Optimalizace pro vyhledávače (SEO).
12. Copywriting.
13. Branding v digitálním marketingu.

E-learning

Studijní opory jsou dostupné v LMS systému na https://lms.vsb.cz/

Povinná literatura

CHAFFEY, Dave. Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice. 7th ed. New York: Pearson Education, 2019. 545 p. ISBN 978-1-292-24157-9.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě. Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil Publishing, 2019. 329 s. ISBN 978-80-7555-084-2.
ULVR, Matěj. 7 pilířů efektivního online marketingu. Praha: Nakladatelství Klika, 2022. 172 s. ISBN 978-80-7666-089-2.

Doporučená literatura

HALL, Simon. Strategie B2B digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy. Přeložil Martin BEDNARSKI. Brno: Lingea, 2022. 368 s. ISBN 978-80-7508-713-3.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Jihlava: Baroque Partners, 2016. 216 s. ISBN 9788027006441.
SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ a Michaela RAKOVÁ. Copywriting: pište texty, které prodávají. 2. aktualizované a rozšířené vyd. Brno: Computer Press, 2020. 348 s. ISBN 978-80-251-5017-7.