Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Digitální marketing

Anotace

Cílem předmětu je naučit studenty charakterizovat jednotlivé nástroje digitálního marketingu. Studentům je představena tématika marketingového výzkumu na internetu včetně datové žurnalistiky a specifika spotřebitelského chování na internetu (e-shopech a sociálních sítích). Součástí je vyhodnocení účinnosti digitálního marketingu a posouzení aktivit digitálního marketingu z legislativního a etického hlediska.

Povinná literatura

CHAFFEY, Dave. Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice. 7th ed. New York: Pearson Education, 2019. 545 p. ISBN 978-1-292-24157-9.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě. Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil Publishing, 2019. 329 s. ISBN 978-80-7555-084-2.
ULVR, Matěj. 7 pilířů efektivního online marketingu. Praha: Nakladatelství Klika, 2022. 172 s. ISBN 978-80-7666-089-2.

Advised literature

HALL, Simon. Strategie B2B digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy. Přeložil Martin BEDNARSKI. Brno: Lingea, 2022. 368 s. ISBN 978-80-7508-713-3.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Jihlava: Baroque Partners, 2016. 216 s. ISBN 9788027006441.
SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ a Michaela RAKOVÁ. Copywriting: pište texty, které prodávají. 2. aktualizované a rozšířené vyd. Brno: Computer Press, 2020. 348 s. ISBN 978-80-251-5017-7.


Jazyk výuky čeština, čeština, čeština, čeština
Kód 116-0341
Zkratka DM
Název předmětu česky Digitální marketing
Název předmětu anglicky Digital Marketing
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu Ing. Pavel Smutný, Ph.D.