1. Trh jako východisko marketingu. Typy poptávky. Konkurenční podnikatelské koncepce.
2. Marketingové prostředí. Makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí.
3. Informační zabezpečení marketingu. Typy informací. Marketingový výzkum. Výzkumné metody.
4. Spotřebitelské chování. Sekvenční model. Model černé skříňky. Typy nákupní situace.
5. Segmentace trhu. Kritéria segmentace. Proces segmentace. Cílový marketing. Positioning.
6. Úvod do marketingového mixu. Prvky marketingového mixu a jejich provázanost.
7. Produkt jako prvek marketingového mixu. Elementy výrobku. Značení výrobku. Typy a funkce obalu výrobku.
8. Cyklus tržní životnosti produktu. Vývoj nového výrobku. Stádia životnosti výrobku.
9. Distribuce jako prvek marketingového mixu. Přímá a nepřímá distribuce. Distribuční kanál. Funkce VO a MO.
10. Distribuční strategie. Distribuční systémy. Vertikální marketingové systémy.
11. Cena jako prvek marketingového mixu. Typy cenových programů (nákladový, tržní, konkurenční).
12. Cenové strategie. Oceňování nových výrobků. Cenové strategie pro substituty a komplementy.
13. Marketingová komunikace jako prvek marketingového mixu. Integrovaná marketingová komunikace.
14. Strategie marketingové komunikace. Marketingový komunikační mix. Reklama. Podpora prodeje.
2. Marketingové prostředí. Makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí.
3. Informační zabezpečení marketingu. Typy informací. Marketingový výzkum. Výzkumné metody.
4. Spotřebitelské chování. Sekvenční model. Model černé skříňky. Typy nákupní situace.
5. Segmentace trhu. Kritéria segmentace. Proces segmentace. Cílový marketing. Positioning.
6. Úvod do marketingového mixu. Prvky marketingového mixu a jejich provázanost.
7. Produkt jako prvek marketingového mixu. Elementy výrobku. Značení výrobku. Typy a funkce obalu výrobku.
8. Cyklus tržní životnosti produktu. Vývoj nového výrobku. Stádia životnosti výrobku.
9. Distribuce jako prvek marketingového mixu. Přímá a nepřímá distribuce. Distribuční kanál. Funkce VO a MO.
10. Distribuční strategie. Distribuční systémy. Vertikální marketingové systémy.
11. Cena jako prvek marketingového mixu. Typy cenových programů (nákladový, tržní, konkurenční).
12. Cenové strategie. Oceňování nových výrobků. Cenové strategie pro substituty a komplementy.
13. Marketingová komunikace jako prvek marketingového mixu. Integrovaná marketingová komunikace.
14. Strategie marketingové komunikace. Marketingový komunikační mix. Reklama. Podpora prodeje.