1. Úvod do řízení nákupu. Vymezení pojmu nákup. Postavení nákupu v organizaci.
2. Důležitost nákupu v organizacích. Cíle nákupu. Princip udržitelnosti v nákupu.
3. Nákupní strategie. Předpoklad úspěšného nákupu. Rozbor OSA.
4. Category Management. Kraljičova matice. Strategický nákup.
5. Řízení kvality dodavatelů.
6. Výběr dodavatele a proces rozhodování. Multikriteriální výběr dodavatele. Hodnocení dodavatele.
7. Šíhlý, agilní a leagilní dodavatelský řetězec.
8. Transakční nákup. E-aukce. Praktická ukázka v softwaru e-aukce.
9. Schopnosti a dovednosti nákupčích. Trendy v nákupní činnosti.
10. Behaviorální dodavatelský řetězec. Kognitivní klamy.
11. Vyjednávání v nákupu. Řešení konfliktů a role týmového vyjednávání.
12. VUCA a Nákup 4.0.
13. Emotional inteligence a Mindfulness v nákupu.
2. Důležitost nákupu v organizacích. Cíle nákupu. Princip udržitelnosti v nákupu.
3. Nákupní strategie. Předpoklad úspěšného nákupu. Rozbor OSA.
4. Category Management. Kraljičova matice. Strategický nákup.
5. Řízení kvality dodavatelů.
6. Výběr dodavatele a proces rozhodování. Multikriteriální výběr dodavatele. Hodnocení dodavatele.
7. Šíhlý, agilní a leagilní dodavatelský řetězec.
8. Transakční nákup. E-aukce. Praktická ukázka v softwaru e-aukce.
9. Schopnosti a dovednosti nákupčích. Trendy v nákupní činnosti.
10. Behaviorální dodavatelský řetězec. Kognitivní klamy.
11. Vyjednávání v nákupu. Řešení konfliktů a role týmového vyjednávání.
12. VUCA a Nákup 4.0.
13. Emotional inteligence a Mindfulness v nákupu.