Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Diplomová práce

Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky angličtina
Kód 116-0527/01
Zkratka DW
Název předmětu česky Diplomová práce
Název předmětu anglicky Diploma Work
Kreditů 20
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Šárka Velčovská, Ph.D.

Osnova předmětu

1. Sestavení přehledu použitých zdrojů.
2. Sestavení citací v diplomové práci.
3. Volba výzkumných metod.
4. Sběr primárních dat.
5. Analýza dat.
6. Návrhy na základě výsledků výzkumu.
7. Uspořádání přehledu tabulek a obrázků v diplomové práci.
8. Sumarizace příloh v diplomové práci.
9. Kompletace diplomové práce.

Povinná literatura

Literatura odpovídající tématu diplomové práce.
MALHOTRA, Naresh K. Marketing Research. An Applied Approach. 7th ed. New Jersey: Prentice Hall, 2019. 888 s. ISBN 978-1292265636.
McCORMICK, Keith et al. SPSS Statistics for Data Analysis and Visualization. Indianapolis: Wiley, 2017. ISBN 978-1-119-00355-7.
Directive No. EkF_SME_12_002 of the Dean of the Faculty of Economics VŠB-TU Ostrava on Guidelines for GraduateTheses [online]. Available at: https://dokumenty.vsb.cz/docs/files/cs/0667d8d0-3b7d-4599-b8ad-d3335d5f4b0a

Doporučená literatura

BURNS, A. C., A. VEECK and R. F. BUSH. Marketing Research. 8th ed. Harlow: Pearson, 2017. ISBN 978-1-292-15326-1 .
HACKLEY, Christopher E. Qualitative Research in Marketing and Management: Doing Interpretive Research Projects. 2nd ed. London: Routledge, Taylor and Francis Group, 2020. ISBN 978-1-138-33219-5.
SILVERMAN, David. Qualitative Research. 4th ed. Los Angeles: SAGE, 2016. 457 p. ISBN 978-1-4739-1657-9 .