Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Diplomová práce

Anotace

Předmět je zaměřen na zpracování diplomové práce. Student odevzdá ve stanoveném termínu diplomovou práci ve dvou vyhotoveních v tištěné podobě a elektronicky do systému IS EDISON. Podmínky zadání, vypracování a odevzdání diplomové práce stanoví Studijní a zkušební řád pro studium v magisterských studijních programech Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava a Směrnice děkana EkF VŠB-TU Ostrava o zásadách pro vypracování závěrečných prací. Student bude schopen řešit zadaný problém, prezentovat (ústně a písemně) zadaný problém, obhajovat své vlastní přístupy a závěry.

Povinná literatura

Literatura odpovídající tématu diplomové práce.
MALHOTRA, Naresh K. Marketing Research. An Applied Approach. 7th ed. New Jersey: Prentice Hall, 2019. 888 s. ISBN 978-1292265636.
McCORMICK, Keith et al. SPSS Statistics for Data Analysis and Visualization. Indianapolis: Wiley, 2017. ISBN 978-1-119-00355-7.
Directive No. EkF_SME_12_002 of the Dean of the Faculty of Economics VŠB-TU Ostrava on Guidelines for GraduateTheses [online]. Available at: https://dokumenty.vsb.cz/docs/files/cs/0667d8d0-3b7d-4599-b8ad-d3335d5f4b0a

Doporučená literatura

BURNS, A. C., A. VEECK and R. F. BUSH. Marketing Research. 8th ed. Harlow: Pearson, 2017. ISBN 978-1-292-15326-1 .
HACKLEY, Christopher E. Qualitative Research in Marketing and Management: Doing Interpretive Research Projects. 2nd ed. London: Routledge, Taylor and Francis Group, 2020. ISBN 978-1-138-33219-5.
SILVERMAN, David. Qualitative Research. 4th ed. Los Angeles: SAGE, 2016. 457 p. ISBN 978-1-4739-1657-9 .


Jazyk výuky angličtina
Kód 116-0527
Zkratka DW
Název předmětu česky Diplomová práce
Název předmětu anglicky Diploma Work
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Šárka Velčovská, Ph.D.