Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Strategie vstupu na zahraniční trhy

Anotace

Cílem předmětu je prohloubení znalostí v problematice mezinárodních obchodních operací a souvisejících marketingových přístupů. Důraz je kladen na specifikaci interkulturních rozdílů a jejich vliv na marketingová rozhodování, pozornost je věnována Hofstedeho dimenzím.

Povinná literatura

MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe. 4 vyd. Praha: Grada, 2015. 200 s. ISBN 978-80-247-5366-9.
MACHKOVÁ, Hana a Eva ČERNOHLÁVKOVÁ. Mezinárodní obchodní operace. 6. aktul. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2014. 256 s. ISBN 978-80-247-4874-0.
ŠTĚRBOVÁ, L. et al. Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století. Praha: Grada, 2015. 368 s. ISBN 978-80-247-4694-4.

Advised literature

KOLÍNSKÁ, E. et al. Mezinárodní obchod v 21. století. Praha: Grada, 2010. 228 s. ISBN 978-80-247-3396-8.
SVATOŠ, Miroslav et al. Zahraniční obchod. Teorie a praxe. Praha: Grada, 2009. 367 s. ISBN 978-80-247-2708-0.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014. 296 s. ISBN 978-80-247-4843-6.


Jazyk výuky čeština, čeština, čeština
Kód 116-0948
Zkratka IM
Název předmětu česky Strategie vstupu na zahraniční trhy
Název předmětu anglicky Strategy of Entering Foreign Markets
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc.