Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Strategy of Entering Foreign Markets

Anotace

This subject covers all main aspects of developing international business, the topics to equip the students with techniques and procedures used in foreign trade operations. The students should be able to solve a current foreign international operations.

Povinná literatura

Hill, M.: International Business. Competing in the global marketplace. McGraw-Hill. 8th ed. 2011, ISBN 978-0-07-122083-5 .
Usunier, J. C.: Marketing Across Cultures. Prentice Hall, 4th ed. 2005, ISBN 0-273-68529-5.

Doporučená literatura

Cateora, p.,R.: International Marketing. McGraw-Hill Irwin 15th ed., 2011, ISBN 978-0-07-352994-3 .


Jazyk výuky angličtina
Kód 116-9548
Zkratka SEFM
Název předmětu česky Strategy of Entering Foreign Markets
Název předmětu anglicky Strategy of Entering Foreign Markets
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc.