1. Základní vymezení městského a regionálního marketingu - cíle, úkoly, typy a principy městského a regionálního (M a R) marketingu, specifika M a R marketingu, od tradičního marketingu k jeho teritoriální modifikaci.
2. Obecná východiska M a R marketingu - fáze procesu a charakteristické rysy M a R marketingu, financování, institucionální a organizační formy M a R marketingu.
3. Geneze hlavních proudů M a R marketingu - vznik a vývoj M a R marketingu ve vyspělých zemích, od fordismu k postfordismu.
4. Vznik a vývoj M a R marketingu v post-transformačních zemích - specifika a odlišnosti od vyspělých zemí, rámec aplikace M a R marketingu v ČR.
5. Identifikace marketingového prostředí měst a regionů - vnější a vnitřní prostředí měst a regionů, informační rámec, získávání údajů, jejich analýza, zpracování a interpretace.
6. Hledání postavení měst a regionů v konkurenčním prostředí - tržní postavení (positioning), segmentace a cílové skupiny.
7. Aplikace marketingového mixu - vymezení produktu měst a regionů, kvalita produktu měst a regionů, úloha cen, distribuce a materiálního prostředí, význam komunikačního mixu, lidských zdrojů, procesů a partnerství.
8. Média a města a regiony - vliv celostátních a regionálních medií na život a image měst a regionů.
9. Metody a techniky marketingu M a R - metody, techniky, modely a praktické postupy marketingu M a R, socioekonomický rámec používaných metod.
10. Implementace marketingu M a R - Strategie rozvoje měst a regionů a úloha marketingu M a R, směrem ke komplexnímu teritoriálnímu marketingu.
2. Obecná východiska M a R marketingu - fáze procesu a charakteristické rysy M a R marketingu, financování, institucionální a organizační formy M a R marketingu.
3. Geneze hlavních proudů M a R marketingu - vznik a vývoj M a R marketingu ve vyspělých zemích, od fordismu k postfordismu.
4. Vznik a vývoj M a R marketingu v post-transformačních zemích - specifika a odlišnosti od vyspělých zemí, rámec aplikace M a R marketingu v ČR.
5. Identifikace marketingového prostředí měst a regionů - vnější a vnitřní prostředí měst a regionů, informační rámec, získávání údajů, jejich analýza, zpracování a interpretace.
6. Hledání postavení měst a regionů v konkurenčním prostředí - tržní postavení (positioning), segmentace a cílové skupiny.
7. Aplikace marketingového mixu - vymezení produktu měst a regionů, kvalita produktu měst a regionů, úloha cen, distribuce a materiálního prostředí, význam komunikačního mixu, lidských zdrojů, procesů a partnerství.
8. Média a města a regiony - vliv celostátních a regionálních medií na život a image měst a regionů.
9. Metody a techniky marketingu M a R - metody, techniky, modely a praktické postupy marketingu M a R, socioekonomický rámec používaných metod.
10. Implementace marketingu M a R - Strategie rozvoje měst a regionů a úloha marketingu M a R, směrem ke komplexnímu teritoriálnímu marketingu.