Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Regionální a městský marketing

Anotace

Cílem předmětu je seznámit posluchače s úlohou a významem regionálního a
městského marketingu pro územní rozvoj. Budou zde analyzovány důvody vzniku a rozšíření tohoto v současnosti se nesmírně dynamicky vyvíjejícího oboru.
Pozornost bude věnována také prvkům a procesům, které náleží do regionálního a
městského marketingu. Vedle teoretických aspektů a souvislostí marketingu
regionů a měst nebude opomenuto ani jeho praktické uplatnění, protože to se
postupně stává neoddělitelnou součástí řízení měst a regionů.

Povinná literatura

1. Rumpel, P. Teritoriální marketing jako koncept územního rozvoje. Ostravská
univerzita. 2002.
2. Janečková, L., Vaštíková, M. Marketing měst a obcí. Grada Publishing. 1999.
3. Malinovský, J., Kutscherauer, A., Sucháček, J. Management regionů a obcí.
VŠB-TU. RCCV. 2003.

Doporučená literatura

1. Payne, A. Marketing služeb. Grada Publishing. 1996.
2. Ježek, J. Městský marketing - očekávání a realita. Sládkovičovo: Vysoká škola Visegrádu, 2011.


Jazyk výuky čeština, čeština, čeština, čeština
Kód 118-0343
Zkratka Regmark
Název předmětu česky Regionální a městský marketing
Název předmětu anglicky Regional and City Marketing
Garantující katedra Katedra regionální a environmentální ekonomiky
Garant předmětu prof. Ing. Jan Sucháček, Ph.D.