Skip to main content
Skip header

Regional and City Marketing

Summary

Cílem předmětu je seznámit posluchače s úlohou a významem regionálního a
městského marketingu pro územní rozvoj. Budou zde analyzovány důvody vzniku a rozšíření tohoto v současnosti se nesmírně dynamicky vyvíjejícího oboru.
Pozornost bude věnována také prvkům a procesům, které náleží do regionálního a
městského marketingu. Vedle teoretických aspektů a souvislostí marketingu
regionů a měst nebude opomenuto ani jeho praktické uplatnění, protože to se
postupně stává neoddělitelnou součástí řízení měst a regionů.

Literature

1. Asworth, G., Voogd, H. Selling the City: Marketing Approaches in Public Sector Urban Planning. London: Belhaven Press, 1990.
2. Kotler, P., Haider, D., Rein, I. Marketing Places. London: Free Press. 2002.

Advised literature

1. Sucháček, J. Territorial Development Reconsidered. Ostrava: VŠB-TU, 2008.


Language of instruction čeština, čeština, čeština, čeština
Code 118-0343
Abbreviation Regmark
Course title Regional and City Marketing
Coordinating department Department of Regional and Environmental Economics
Course coordinator prof. Ing. Jan Sucháček, Ph.D.