Osnova předmětu:
1) Struktura médií, současný stav a dynamické trendy vývoje
2) Média v české společnosti – úloha žurnalistiky, postavení médií v
současné společnosti
3) Základní dělení médií podle způsobu přenosu informací, podle oborového
zaměření
4) Média zaměřená na ekonomické informace
5) Specifika práce žurnalisty v jednotlivých médiích (zdroje a získávání
informací a jejich zpracování)
6) Shodné a rozdílné prvky práce v jednotlivých druzích médií
7) Nová média a digitální technologie, především internet.
8) Agenturní žurnalistika
9) Analýza současné produkce našich médií.
10) Etika rozhodování v novinářské praxi
11) Praktické seznámení se s chodem různých typů médií – průběžně
1) Struktura médií, současný stav a dynamické trendy vývoje
2) Média v české společnosti – úloha žurnalistiky, postavení médií v
současné společnosti
3) Základní dělení médií podle způsobu přenosu informací, podle oborového
zaměření
4) Média zaměřená na ekonomické informace
5) Specifika práce žurnalisty v jednotlivých médiích (zdroje a získávání
informací a jejich zpracování)
6) Shodné a rozdílné prvky práce v jednotlivých druzích médií
7) Nová média a digitální technologie, především internet.
8) Agenturní žurnalistika
9) Analýza současné produkce našich médií.
10) Etika rozhodování v novinářské praxi
11) Praktické seznámení se s chodem různých typů médií – průběžně