Skip to main content
Skip header

Media Structure and Their Specifics A

Anotace

Posluchači bakalářského studia by se měli v tomto dvousemestrovém předmětu
postupně zorientovat v současné struktuře médií a osvojit si základní
znalosti o odlišnostech novinářské práce v tisku, rozhlase, televizi,
tiskových agenturách a internetových médiích. Současně by se měli seznámit se
základními žurnalistickými tématy a rubrikami, které tato média nabízejí.
Předmět je tak nejen úvodem do studia žurnalistiky, ale dává do společenských
i dobových souvislostí masová média, přiblíží i díky hostům ve výuce
jednotlivé typy médií a základy žurnalistické práce.

Povinná literatura

HOSKINS, C. Media economics: applying economics to new and traditional media. Thousand Osk: Sage 2004.
Kinross, R. Modern Typography: an Essay in Critical History. London:
Hyphen Press, 1992.
TUNSTALL, J. Media occupation and professions. Oxford. Oxford UP 2001.

Doporučená literatura

HOSKINS, C. Media economics: applying economics to new and traditional media. Thousand Osk: Sage 2004.
Kinross, R. Modern Typography: an Essay in Critical History. London:
Hyphen Press, 1992.
TUNSTALL, J. Media occupation and professions. Oxford. Oxford UP 2001.


Language of instruction čeština, čeština
Code 121-0306
Abbreviation SMJS
Course title Media Structure and Their Specifics A
Coordinating department Department of Economics Journalism
Course coordinator Mgr. Ivana Šuláková