Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Aplikace logistických metod v marketingu

Anotace

Předmět uvádí možnosti aplikací metod logistického inženýrství v marketingu, a to v různých oblastech řízení nákupu, distribuce, retailingu a dopravy u obchodních i výrobních organizací.

Povinná literatura

[1]BAZALA, J. a kol.: Logistika v praxi, Verlag Dashöfer, Praha 2003. ISBN 80-86229-71-8
[2]CHRISTOPHER, M. Logistika v marketingu. 1st ed. Praha, Management Press, 2000. ISBN 80-7261-007-4.
[3]SIXTA, J.; ŽIŽKA, M. Logistika – používané metody. 1. vydání Brno : Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2563-2

Doporučená literatura

[4]GROS, I. Kvantitativní metody v manažerském rozhodování. 1st ed. Praha, Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0421-8.
[5]LAMBERT, D. M., STOCK, J. R., ELLRAM, L. M.: Logistika. Computer Press, Praha 2000. ISBN 80-7226-221-1.
[6]MACUROVÁ,P., KLABUSAYOVÁ, N. Praktikum z logistického managementu. Ostrava: VŠB-TU, 2002. ISBN 80-248-0104-3.
[7]PERNICA, P.: Logistika (Supply Chain Management) pro 21. Století, Radix, Praha 2004. ISBN 80-86031-59-4.


Jazyk výuky čeština, čeština
Kód 151-0313
Zkratka ALMM
Název předmětu česky Aplikace logistických metod v marketingu
Název předmětu anglicky Logistics Methods Applications in Marketing
Garantující katedra Katedra matematických metod v ekonomice
Garant předmětu Ing. Mgr. Petr Kozel, Ph.D.