1. Uvedení do problematiky předmětu
2. Soudobé pojetí podnikové ekonomiky a strategie
3. Organické pojetí podniku – vymezení potenciálu
4. Organické pojetí podniku – limity racionality potenciálu
5. Systém strategického řízení firmy s ohledem na soudobé podnikatelské prostředí
6. Konkurenceschopnost jako základ konkurenční strategie podniku
7. Volba podnikatelské strategie s ohledem na podnik a odvětví
8. Vývoj a trendy v podnikových a funkčních strategiích
9. Mechanismus tvorby podnikové strategie s ohledem na ekonomiku podniku
10. Koncepce metody GM - Trend
11. Aplikace metody GM – Trend – tvorba variant
12. Implementace metody GM – Trend – testování a simulace variant
13. Přednáška odborníka z praxe
14. Kolokvium
2. Soudobé pojetí podnikové ekonomiky a strategie
3. Organické pojetí podniku – vymezení potenciálu
4. Organické pojetí podniku – limity racionality potenciálu
5. Systém strategického řízení firmy s ohledem na soudobé podnikatelské prostředí
6. Konkurenceschopnost jako základ konkurenční strategie podniku
7. Volba podnikatelské strategie s ohledem na podnik a odvětví
8. Vývoj a trendy v podnikových a funkčních strategiích
9. Mechanismus tvorby podnikové strategie s ohledem na ekonomiku podniku
10. Koncepce metody GM - Trend
11. Aplikace metody GM – Trend – tvorba variant
12. Implementace metody GM – Trend – testování a simulace variant
13. Přednáška odborníka z praxe
14. Kolokvium