Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Start-up podnikání

Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky čeština
Kód 152-0392/01
Zkratka PSM
Název předmětu česky Start-up podnikání
Název předmětu anglicky Startup Business
Kreditů 3
Garantující katedra Katedra podnikové ekonomiky a práva
Garant předmětu Ing. Hana Štverková, Ph.D.,MBA,LL.M.

Osnova předmětu

1. Vstup do problematiky startupového prostředí
2. Prvotní aktivity rozvíjející nápady k podnikání
3. Podpora osobnostního rozvoje a týmového propojení
4. Validace nápadů (zákazníků, potřeb, problémů, konkurence)
5. Nalezení silných stránek – výhod řešení
6. Podpora osobnostního rozvoje
7. Kontakty, expertíza a zkušenosti, které jsou potřeba pro rozvoj nápadů
8. Práce na MVP
9. Základy ochrany nápadů, prototypů, návrhu služeb
10. Zpětná vazba trhu/odborníků
11. Možnosti dalšího rozvíjení nápadů
12. Osobní canvas
13. Motivační canvas
14. Lean Canvas

Povinná literatura

GREENE, Francis J. Entrepreneurship: theory and practice. London: Red Globe Press, 2020. ISBN 978-1-137-58955-2.
SOUSA, Joana Coutinho de a Jorge GASPAR. Knowledge-driven innovation in start-ups and SMEs: emerging research and opportunities. Hershey: IGI Global, 2019. Advances in business strategy and competitive advantage (ABSCA) book series. ISBN 978-1-5225-7155-1.
STERNAD, Dietmar. Effective management: developing yourself, others and organizations. London: Red Globe Press, 2020. ISBN 978-1-352-00729-9.

Doporučená literatura

BARRINGER, Bruce R. a R. Duane IRELAND. Entrepreneurship: successfully launching new ventures. Sixth edition. Harlow: Pearson, 2019. ISBN 978-1-292-25533-0.
HISRICH, Robert D. International entrepreneurship: starting, developing, and managing a global venture. Third edition. Los Angeles: SAGE, 2016. ISBN 978-1-4833-4439-3 .
KURATKO, Donald F. Entrepreneurship: theory, process, practice. Tenth edition. Boston: Cengage Learning, 2017. ISBN 978-1-305-57624-7.