Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Start-up podnikání

Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky čeština
Kód 152-0392/02
Zkratka PSM
Název předmětu česky Start-up podnikání
Název předmětu anglicky Startup Business
Kreditů 2
Garantující katedra Katedra podnikové ekonomiky a práva
Garant předmětu Ing. Hana Štverková, Ph.D.,MBA,LL.M.

Osnova předmětu

1. Start-up podnikání.
2. Podnikání jako životní cesta.
3. Podnikatel, freelancer.
4. Talent a osobní canvas.
5. Vize a sebeprezentace.
6. Osobní potenciál.
7. Lean canvas.
8. Zákazník a jeho potřeby.
9. Produkt a řešení.
10. Marketing a distribuce.
11. Business plán.
12. Finanční plán.
13. Prezentace – elevator pitch.
14. Aktuální téma.

Povinná literatura

GREENE, Francis J. Entrepreneurship: theory and practice. London: Red Globe Press, 2020. ISBN 978-1-137-58955-2.
SOUSA, Joana Coutinho de a Jorge GASPAR. Knowledge-driven innovation in start-ups and SMEs: emerging research and opportunities. Hershey: IGI Global, 2019. Advances in business strategy and competitive advantage (ABSCA) book series. ISBN 978-1-5225-7155-1.
STERNAD, Dietmar. Effective management: developing yourself, others and organizations. London: Red Globe Press, 2020. ISBN 978-1-352-00729-9.

Doporučená literatura

BARRINGER, Bruce R. a R. Duane IRELAND. Entrepreneurship: successfully launching new ventures. Sixth edition. Harlow: Pearson, 2019. ISBN 978-1-292-25533-0.
HISRICH, Robert D. International entrepreneurship: starting, developing, and managing a global venture. Third edition. Los Angeles: SAGE, 2016. ISBN 978-1-4833-4439-3 .
KURATKO, Donald F. Entrepreneurship: theory, process, practice. Tenth edition. Boston: Cengage Learning, 2017. ISBN 978-1-305-57624-7.