Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Úvod do ekonomického výzkumu

Anotace

V rámci předmětu si studenti osvojí základní dovednosti, které jsou potřebné při tvorbě analýz, psaní výzkumných zpráv a prezentaci jejích výsledků a doporučení. V průběhu semestru budou studenti postupně seznamováni s jednotlivými fázemi ekonomického výzkumu.

Povinná literatura

Disman, M. (2002). Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha: Karolinum. ISBN: 9788024601397
De Vaus, David (2013). Surveys in social research. 6th ed. London: Taylor & Francis Ltd. ISBN 0415530180 .
Minot, N. (2009). Using STATA for Survey Data Analysis. Washington: International Food Policy Research Institute.

Doporučená literatura

Kozel, R., Mynářová, L., Svobodová, H. (2011). Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3527-6.
Nussbaumer Knaflic, C. (2015). Storytelling with Data: A Data Visualization Guide for Business Professionals. 1st ed. New York: Wiley. ISBN 1119002257 .
Řezánková, H. (2011). Analýza dat z dotazníkových šetření. Praha: Professional Publishing, ISBN 978-80-7431-062-1


Jazyk výuky čeština
Kód 156-0461
Zkratka UEV
Název předmětu česky Úvod do ekonomického výzkumu
Název předmětu anglicky Introduction to economic research
Garantující katedra Katedra národohospodářská
Garant předmětu doc. Ing. Jiří Balcar, Ph.D., MBA