Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Programování grafických aplikací

Summary

Cílem předmětu je prohloubení znalostí počítačové grafiky. V předmětu jsou posluchači podrobně
seznámeni se strukturou 3D zobrazovacího řetězce. Této znalosti je využito na cvičení, kde
posluchači pod vedením vyučujícího implementují relativně pokročilý 3D zobrazovací program.
Dále jsou posluchači podrobně seznamováni s programátorským standardem OpenGL.

Literature

E.Sojka, 3D zobrazovací řetězec a jeho implementace, texty přednášek, 1997.
E.Sojka, Grafický standard OpenGL, texty přednášek, 1997.

Advised literature

J.D.Foley, A. van Dam, Fundamentals of Interactive Computer Graphics. Addison-Wesley 1990.
J.Neider, T.Davis, M.Woo, OpenGL Programming Guide, Addison-Wesley 1993.
E.Sojka, Pokyny k distančnímu studiu.


Jazyk výuky čeština, čeština
Kód 456-0106
Zkratka PGA
Název předmětu česky Programování grafických aplikací
Název předmětu anglicky Programming graphical applications
Garantující katedra Katedra informatiky
Garant předmětu doc. Dr. Ing. Eduard Sojka