Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Informační systémy pro elektronické podnikání

Summary

Tento předmět představuje úvod do problematiky elektronického podnikání. Obsahem předmětu je popis směrů obchodování, marketingu, skladové evidence, logistiky, finančnictví a souvisejících problematik s oblastí elektronického podnikání.

Literature

E-komerce – internetový a mobilní marketing od A do Z, Jiří Sedláček, nakladatelství BEN, ISBN 80-7300-195-0 (číslo u nás v knihovně 264059 regál 65)

Image a firemní identita, Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, nakladatelství GRADA ISBN 978-80-247-2790-5 (číslo u nás v knihovně 271998 regál 65)

Informační systémy a elektronické podnikání, Jan Pour a kolektiv, Skripta VŠE, ISBN 80-245-0227-5(259820)

DONÁT, J. E-business pro manažery Praha Grada 2000 80-247-9001-7

Elektronické podnikání, Jan Chromý, Vysoká škola hotelová Praha, ISBN 978-80-86578-96-5 

Advised literature

A. Osterwalder, Y. Pigneur, Tvorba Business modelů, cPress 2012, ISBN 978-80-265-0025-4
A. Osterwalder, Y. Pigneur, G. Bernarda, A. Smith, Vydělávejte svými nápady, cPress 2015, ISBN 978-80-265-0452-8


Jazyk výuky čeština, angličtina, čeština
Kód 460-2020
Zkratka ISEP
Název předmětu česky Informační systémy pro elektronické podnikání
Název předmětu anglicky Information Systems for E-business
Garantující katedra Katedra informatiky
Garant předmětu Ing. Radoslav Fasuga, Ph.D.