JAKUBÍKOVÁ, D.: Marketing v cestovním ruchu. Grada. 2009, ISBN 978-80-247-3247-3
JAKUBÍKOVÁ, D.: Strategická marketing. Grada. 2008, ISBN 978-80-247-2698-8
KIRÁLOVÁ, A.: Marketing destinace cestovního ruchu, EkoPress, Praha 2003
KRATOCHVIL, P, PAŽOUT, R.: Marketingová komunikace pro destinaci, MMC, Třebíč 2006.
KRATOCHVIL, P, PAŽOUT, R.: Marketingová komunikace pro destinaci, MMC, Třebíč 2006.
MORRISON, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing, 1995
PALATKOVÁ,M. Marketingový management destinací. Praha: Grada,2011. 208 s. ISBN 978-80-247-3749-2
PALATKOVA, M: Prolínání destinací a destinační partnerství, Hospodářská komora hl.m.Prahy, 2007
PALÁTOVÁ, M: Místní, národní a mezinárodní marketing destinace, Euroconsultants, Praha 2007
VANÍČEK, J.: Marketing služeb a cestovního ruchu, Slezská univerzita v Opavě, Filosoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, Opava 2012