Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Strategický management

Cíle předmětu

Získané znalosti: - student bude umět charakterizovat základní firemní strategie a principy strategického řízení podniku - student bude umět formulovat základní nástroje strategické analýzy firmy Získané dovednosti: - student bude umět využít svých znalostí k rozhodnutí o vhodnosti použití konkrétní analýzy firmy - student bude umět aplikovat své teoretické poznatky k návrhům na zlepšení strategické pozice firmy

Povinná literatura

TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. [i]Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy.[/i] 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009. ISBN 978-80-7400-098-0.
LHOTSKÝ, Jan. [i]Strategický management: Jak zajistit budoucí úspěch podniku.[/i] Brno: Computer Press a.s., 2010. ISBN 978-80-251-3295-1.
VILAMOVÁ, Šárka. [i]Strategický management.[/i] Ostrava: VŠB-TUO, 2015. ISBN 978-80-248-3727-7 .

Doporučená literatura

KEŘKOVSKÝ, Miloslav a Oldřich VYKYPĚL. [i]Strategické řízení – teorie pro praxi.[/i] Praha: C. H. Beck, 2006.
GILAD, B. [i]Strategické válečné hry v podnikání, Jak firmy mohou zásadně zlepšit své strategie a překonat konkurenci.[/i] 1. vyd. Praha: Management Press, 2010. ISBN 978-80-7261-216-1.
ZUZÁK, R. [i]Strategické řízení podniku.[/i] 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2011. ISBN 978-80-247-4008-9.


Jazyk výuky čeština
Kód 545-0140
Zkratka SMNG
Název předmětu česky Strategický management
Název předmětu anglicky Strategic management
Garantující katedra Katedra ekonomiky a systémů řízení
Garant předmětu Ing. Igor Černý, Ph.D.