Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Obchodní činnosti firmy

Course aims

Student si osvojí pochopení podstaty obchodních činností firmy, marketingového řízení firmy, pochopí vybrané metody a přístupy k obchodním strategiím, mezinárodní možnosti rozvoje firmy.
Student zvládne definování cíle a rolí obchodních strategií v praxi průmyslového podniku, specifika obchodování na průmyslových trzích v rámci mezinárodního obchodu. Rovněž pochopí principy společné obchodní politiky EU a podpory exportních možností průmyslových firem.

Literature

MACHKOVÁ, H. Mezinárodní obchodní operace. Praha: Grada Publishing, 2010, ISBN 978-80-247-3237-4.
KOTLER, P., KELLER, K., L. Marketing Management. 14. vydání. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
SVATOŠ, M. a kol. Zahraniční obchod. Teorie a praxe. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2708-0.

Advised literature

PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
KHELEROVÁ, V. Komunikační a obchodní dovednosti manažera. 3. dopl. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3566-5.
KORDA, P. Zlatá pravidla obchodního vyjednávání. 4. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3752-2.


Jazyk výuky čeština
Kód 545-0947
Zkratka OČF
Název předmětu česky Obchodní činnosti firmy
Název předmětu anglicky Business Activities of the Company
Garantující katedra Katedra ekonomiky a systémů řízení
Garant předmětu doc. Ing. Roman Kozel, Ph.D.