Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Komunikace ve firemní praxi

Typ studia bakalářské
Jazyk výuky čeština
Kód 546-0139/01
Zkratka KFP
Název předmětu česky Komunikace ve firemní praxi
Název předmětu anglicky Company Communication
Kreditů 3
Garantující katedra Katedra environmentálního inženýrství
Garant předmětu Ing. Simona Matušková, Ph.D. Paed.IGIP

Osnova předmětu

1. Formy komunikace
2. Efektivní komunikace
3. Verbální komunikace
4. Neverbální komunikace a práce s trémou
5. Tvorba projevu a prezentace
6. Nácvik prezentování a zpětná vazba
7. Formy firemní komunikace
8. Emailová komunikace
9. Komunikace a prezentace firmy na sociálních sítích
10. Firemní Public Relations
11. Porady, jejich vedení a účast na poradách
12. Životopis a motivační dopis
13. Pracovní pohovor

E-learning

Pro další komunikaci se studenty nad rámec prezenční výuky je používán e-learningový systém Moodle (lms.vsb.cz), prostřednictvím kterého je umožněna komunikace jak mezi vyučujícím a studenty, tak mezi studenty navzájem.

Povinná literatura

FORET, M.: Marketingová komunikace. 1. vyd. Computer press, 2009. 443 s. ISBN 80-251-1041-9
LEWIS, D.: Tajná řeč těla. Bondy - Antonín Boraň, 2010, 255 s. ISBN 978-80-904471-7-2 
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H.: Strategie firemní komunikace. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2015, 256 s. ISBN 978-80-7261-178-2
LOWE, S., PILE, L.: DBC: Presenting (Delta Business Communication Skills). Delta Publishing, 2006, 250 s. ISBN 978-1-900783-95-8

Doporučená literatura

DE VITO, J. A.: Základy mezilidské komunikace. Praha: GRADA, 2008, 512 s. ISBN 978-80-247-2018-0
FTOREK, J.: Public relations jako ovlivňování mínění. Praha: GRADA, 2012, 212 s. ISBN 978-80-247-3926-7
PLAMÍNEK, J.: Komunikace a prezentace. Umění mluvit, slyšet a rozumět. Praha: GRADA 2008, 175 s. ISBN 978-80-247-2706-6
SCHNEIDEROVÁ, A., SCHNEIDER, M.: Komunikační dovednosti. Ostrava: OU 2008, 63 s. ISBN 80-7042-688-8