Cílem výuky tohoto předmětu v oblasti technickoekonomických směrů je dosáhnout u posluchačů schopnost praktické aplikace znalostí a teoretických poznatků při řešení úloh, spojených s rozhodovacím procesem průmyslových firem v oblasti
marketingové, investiční, obchodní a finanční strategie a všude tam, kde jsou
rozhodovací technické a ekonomické procesy navázány na znalosti trhu a tržního
prostředí.
Povinná literatura
[1] Kotler, P.: Marketing – management, Grada Publishing, Praha 2001
[2] Tomek, J. a kol.: Marketingová strategie podniku, Management Press,
Praha,1992
[3] Prachár, J.: Marketing v podnikání, MOSPRA, Brno, 1991
[4 ] Nétek, V..: Průmyslový Marketing , VŠB-TU Ostrava, 2006
Doporučená literatura
[1] Kotler, P.: Marketing – management, Grada Publishing, Praha 2001
[2] Tomek, J. a kol.: Marketingová strategie podniku, Management Press,
Praha,1992
[3] Prachár, J.: Marketing v podnikání, MOSPRA, Brno, 1991
[4 ] Nétek, V..: Průmyslový Marketing , VŠB-TU Ostrava, 2006
[5] Ernest R. Cadotte ...The Management of Strategy in the Marketplace University of Tennessee 1996
[6] Donald R. Lehmann ..Analzsis for Marketing Planing ; Boston 1991.