Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Světová ekonomika

Anotace

Výklad základních zákonitostí a problémů z oblasti světové ekonomiky a
seznámení s některými ekonomickými teoriemi světové ekonomiky.
Strategie vstupu firem na zahraniční trhy.

Povinná literatura

• FELLER, O .C.; HARTLINE, Michael D.: Marketing strategy. 4. vydání. Mason: Thomson South-Western, 2008. 695 s. ISBN 978-0-324-36272-5 
• GRIFFIN, R. W.: Management. Houghton Miffling Company, New York, 2008. ISBN 978-0-618-76795-3 
• Hrala, V. a kol.: Geografie světového hospodářství. Vybrané kapitoly, VŠE Praha, 2001, 194 s., ISBN 80-245-0079-5 
• JOHNSON, G.; SCHOLES, K.; WHITTINGTON, R. Exploring Corporate Strategy. 8th ed. Harlow: Prentice Hall, 2008. ISBN 978-0-273-71191-9.
• Šíbl, D. – Šaková, B.: Světová ekonomika, SPRINT Bratislava, 2002, 424 s., ISBN 80-88848-98-9 
• WICKHAM, A. W.: Strategic Entrepreneurship. FT Prenice Hall, 2004. ISBN 0-273-68226-1 

Doporučená literatura

• HOLLENSEN, S.: Global marketing. London: Prentice Hall Financial Times, 2007. 714 s. ISBN 978-1405883382 .
• KOTLER, Ph.: Marketing insights from A to Z: 80 concepts every manager needs to know. Wiley, 2003. 206 s. ISBN 978-0471268673 .
• VARADZIN, F.: Teorie světové ekonomiky, Skripta VŠB - TU Ostrava, 1997, 190 s., ISBN 80-7078-489-X
• WILSON, R., GILLIGAN, C.: Strategic Marketing Management. 3rd ed. London: Oxford, 2005. 867 s. ISBN 0-7506-5938-6.


Jazyk výuky čeština
Kód 634-0813
Zkratka SE
Název předmětu česky Světová ekonomika
Název předmětu anglicky World Economy
Garantující katedra Katedra ekonomiky a managementu v průmyslu
Garant předmětu doc. Ing. Šárka Vilamová, Ph.D.