Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Průmyslový marketing

Course aims

Student získá informace o marketingu jako filosofie a marketingu jako procesu, bude schopen demonstrovat základní principy funkce a úlohy marketingu v průmyslovém podniku a bude umět aplikovat nástroje marketingu a používat je v manažerské praxi průmyslového podniku.

Literature

[1] KOZEL R. a kol. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011.
[2] FORET M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2011.

Advised literature

[1] ZAMAZALOVÁ M. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada, 2009.
[2] JAKUBÍKOVÁ D. Strategický marketing. Praha: Grada, 2013.


Jazyk výuky čeština, angličtina
Kód 634-0923
Zkratka PM
Název předmětu česky Průmyslový marketing
Název předmětu anglicky Industrial Marketing
Garantující katedra Katedra ekonomiky a managementu v průmyslu
Garant předmětu doc. Ing. Šárka Vilamová, Ph.D.