• Význam lidských zdrojů v managementu kvality (zásady, principy).
• Systém řízení lidských zdrojů dle požadavků aktuální verze standardů ISO a EFQM Modelu Excelence.
• Vzdělávání ke kvalitě, měření a hodnocení výcviku.
• Filosofie učící se organizace, formy, struktury, impulzy.
• Úloha vrcholového vedení v managementu kvality, vedení lidí, styly vedení.
• Komunikace a motivace v systémech managementu kvality.
• Týmová práce a její formy v managementu kvality ( kroužky Q, Kaizen, 5S, IIP).
• ISO, TQM a podniková kultura.
• Úvod do managementu znalostí, definice, historický vývoj, význam v systémech kvality.
• Etické principy podnikových systému řízení, etika v systémech managementu kvality.
• Společenská odpovědnost organizací (CSR) a její hodnocení v podnikové praxi, koncepce společenského prospěchu (CSV), mezinárodní společenská odpovědnost.
• Soustava řízení Baťa (odkaz současné praxi v kontextu řízení podnikových procesů).
• Systém řízení lidských zdrojů dle požadavků aktuální verze standardů ISO a EFQM Modelu Excelence.
• Vzdělávání ke kvalitě, měření a hodnocení výcviku.
• Filosofie učící se organizace, formy, struktury, impulzy.
• Úloha vrcholového vedení v managementu kvality, vedení lidí, styly vedení.
• Komunikace a motivace v systémech managementu kvality.
• Týmová práce a její formy v managementu kvality ( kroužky Q, Kaizen, 5S, IIP).
• ISO, TQM a podniková kultura.
• Úvod do managementu znalostí, definice, historický vývoj, význam v systémech kvality.
• Etické principy podnikových systému řízení, etika v systémech managementu kvality.
• Společenská odpovědnost organizací (CSR) a její hodnocení v podnikové praxi, koncepce společenského prospěchu (CSV), mezinárodní společenská odpovědnost.
• Soustava řízení Baťa (odkaz současné praxi v kontextu řízení podnikových procesů).