1. Úvod do problematiky managementu kvality, základní definice pojmů
2. Základní principy, koncepce a přístupy managementu kvality.
3. Požadavky a doporučení souboru norem ISO ř. 9000 na systémy managementu kvality.
4. Základní procesy managementu kvality.
5. Management kvality v etapách návrhu a vývoje. Základní metody a nástroje plánování kvality.
5. Procesy managementu kvality v nakupování.
6. Procesy managementu kvality v realizaci produktů.
7. Ekonomické aspekty managementu kvality. Výdaje vztahující se ke kvalitě a možnosti jejich měření.
8. Ověřování shody produktů. Základní typy a formy technické kontroly - význam a funkce. Řízení neshodných produktů.
9. Lidský faktor v managementu kvality.
10. Základy auditování systémů managementu kvality.
11. Metodologie zlepšování. Základní metody a nástroje zlepšování kvality.
12. Přístupy EU k zabezpečování kvality a posuzování shody výrobků.
13. Rozvojové trendy v managementu jakosti, integrace systémů managementu.
14. Modely excelence organizací a jejich aplikace.
2. Základní principy, koncepce a přístupy managementu kvality.
3. Požadavky a doporučení souboru norem ISO ř. 9000 na systémy managementu kvality.
4. Základní procesy managementu kvality.
5. Management kvality v etapách návrhu a vývoje. Základní metody a nástroje plánování kvality.
5. Procesy managementu kvality v nakupování.
6. Procesy managementu kvality v realizaci produktů.
7. Ekonomické aspekty managementu kvality. Výdaje vztahující se ke kvalitě a možnosti jejich měření.
8. Ověřování shody produktů. Základní typy a formy technické kontroly - význam a funkce. Řízení neshodných produktů.
9. Lidský faktor v managementu kvality.
10. Základy auditování systémů managementu kvality.
11. Metodologie zlepšování. Základní metody a nástroje zlepšování kvality.
12. Přístupy EU k zabezpečování kvality a posuzování shody výrobků.
13. Rozvojové trendy v managementu jakosti, integrace systémů managementu.
14. Modely excelence organizací a jejich aplikace.