1. Studium na VŠB-TU Ostrava. Představení univerzity a jejích pracovišť. Katedra managementu kvality a její akademičtí pracovníci.
2. Univerzitní informační systémy, důležité webové aplikace (Edison, Elektronický výukový systém, knihovna apod.).
3. Základní pojmy managementu kvality. Význam managementu kvality v 21. století. Terminologie managementu kvality.
4. Historický vývoj managementu kvality. Významné osobnosti a jejich příspěvek k rozvoji oboru.
5. Principy současného managementu kvality. Procesní model a jeho aplikace.
6. Systém managementu kvality VŠB-TU Ostrava. Portál ISO a základní dokumenty týkající se studia.
7. Využití statistických metod v managementu kvality. Teorie pravděpodobnosti a matematická statistika.
8. Plánovaní kvality produktu a procesu, postupy a principy. Nástroje plánovaní a zlepšování kvality.
9. Řízení a zlepšování procesů. Statistická regulace procesu.
10. Počítačová podpora managementu kvality. Představení vybraných software a jejich možného využití v managementu kvality.
11. Lidský faktor v managementu kvality. Základní principy řízení lidských zdrojů v organizaci.
12. Řízení znalostí, principy a postupy. Od učící se organozace ke znalostní společnosti.
13. Posuzování shody, zkušebnictví a certifikace. Základní legislativa a pojmy z oblasti metrologie.
14. Náplň práce absolventů oboru management kvality. Praktické zkušenosti absolventů oboru managementu kvality.
2. Univerzitní informační systémy, důležité webové aplikace (Edison, Elektronický výukový systém, knihovna apod.).
3. Základní pojmy managementu kvality. Význam managementu kvality v 21. století. Terminologie managementu kvality.
4. Historický vývoj managementu kvality. Významné osobnosti a jejich příspěvek k rozvoji oboru.
5. Principy současného managementu kvality. Procesní model a jeho aplikace.
6. Systém managementu kvality VŠB-TU Ostrava. Portál ISO a základní dokumenty týkající se studia.
7. Využití statistických metod v managementu kvality. Teorie pravděpodobnosti a matematická statistika.
8. Plánovaní kvality produktu a procesu, postupy a principy. Nástroje plánovaní a zlepšování kvality.
9. Řízení a zlepšování procesů. Statistická regulace procesu.
10. Počítačová podpora managementu kvality. Představení vybraných software a jejich možného využití v managementu kvality.
11. Lidský faktor v managementu kvality. Základní principy řízení lidských zdrojů v organizaci.
12. Řízení znalostí, principy a postupy. Od učící se organozace ke znalostní společnosti.
13. Posuzování shody, zkušebnictví a certifikace. Základní legislativa a pojmy z oblasti metrologie.
14. Náplň práce absolventů oboru management kvality. Praktické zkušenosti absolventů oboru managementu kvality.