[1] HALFAROVÁ, Petra. Řízení změn. Vyd. 1. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2012, 1 CD-ROM. ISBN 978-80-248-2582-3 . Dostupné http://www.person.vsb.cz/archivcd/FMMI/CM/index.htm
[2] VLČEK, Radim. Hodnota pro zákazníka. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2002, 443 s. ISBN 80-726-1068-6
[3] KOTTER, John P a Holger RATHGEBER. Náš ledovec se rozpouští. Vyd. 1. Hodkovičky [Praha]: Pragma, c2008, 155 s. ISBN 978-80-7349-100-0.
[4] JOHNSON, Spencer. Kam se poděl můj sýr? Praha: Pragma, 2004, 97 s. ISBN 80-720-5942-4.
[5] KOTTER, John P. Srdce změny: skutečné příběhy o tom, jak lidé mění své organizace. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 200 s. ISBN 80-726-1095-3.